
Producent

Szanowni Państwo zachęcamy do bardzo wnikliwego prześledzenia tej kategorii. W stereotypowym myśleniu biuro postrzegamy jako komputer, segregator, długopis, drukarkę. Ale wcale tak nie musi być! Poświęcenie nieco więcej czasu tej kategorii pozwoli Państwu odnaleźć przyrządy, meble, czy akcesoria (nazywajmy to jak chcemy), które w znaczący sposób poprawią organizację Państwa stanowiska pracy. Zwracamy szczególnie uwagę na szeroką gamę pojemników na dokumenty - które dziś to coś więcej niż tylko klasyczne szuflady biurowe (choć one wciąż pozostaną numerem jeden). Mogą zatem Państwo wybrać pomiędzy klasycznymi pojedynczymi szufladami w wielu kolorach oraz ich zestawami tworzącymi praktyczne szafki, często zamykane na klucz zróżnicowane pod względem kolorystyki, wielkości a także ceny. Warto zatrzymać się także przy pojemnikach na czasopisma lub katalogi, jak różnie są one nazywane. Te praktyczne produkty pomogą utrzymać porządek mimo zalewającej nas fali ulotek i folderów, które oczywiście zawsze wydają się niezbędne i warte przechowywania. Poza tym w tej kategorii znajdą Państwo produkty ergonomiczne jak podnóżki czy podstawki oraz maty na pod krzesła, kosze na śmieci, wieszaki, szafki na klucze czy apteczki. Sporą grupą produktów znajdującą się w tej kategorii są produkty konferencyjne - tablice korkowe (wykonane z wysokiej jakości korka), suchościeralne, szklane, flipcharty, gabloty oraz akcesoria do nich - magnesy gąbki, płyny do czyszczenia czy pisaki suchościeralne. Do eksponowania plakatów folderów, ulotek i katalogów, co pozwoli zwiększyć rozpoznawalność i prestiż Państwa firmy przygotowaliśmy bogatą gamę ekspozytorów, ramek plakatowych i stojaków na dokumenty - tak wiszących jak i stojących. Producenci, którzy wiodą prym w kategorii organizacji biura to Bi-office, 2x3, Durable, Fellowes, Kensington czy Donau i Office Products
Dyskont Biurowy - Dla biura. Bardziej

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.




